محمدرضا اسکندری ( رتبه ­­ی 4 کشوری ریاضی)

درس ریاضی در آزمون های کانون نقطه ­ی قوت من و بالاترین درصد من بود. من این درس را عمیق مطالعه می کردم و از حفظ فرمول های بیهوده پرهیز می کردم و این درس را جزو برنامه ی روزانه ام قرار داده بودم.


محمد رضا اسماعیلی ( رتبه­ ی 3 ایثارگران 25 درصد تجربی)

من در کنکور سراسری درس ریاضی را 95.6 درصد زدم که بالاترین درصد من بود. من خواندن مداوم و تمرین زیاد را بهترین راه برای تســلط در این درس می دانم. با تمرکز بیشتر روی تست زدن، در مدت کوتاه سعی کردم که غلط های احتمالی و دام هایی که در اثر سرعت زیاد به وجود می آمد را کشف کنم.


سعید انصاری فرد ( رتبه­ ی 4 ایثارگران 5 درصد تجربی)

بالاترین درصد های من مربوط به درس فیزیک با درصد 92 و درس ریاضی با درصد 91 اســت. من عامل موفقیتم را در شــیوه ی مطالعه ی خاص خود در درس ریاضی می دانم . ابتدا ســعی می کردم درس ها را مفهومی یاد بگیرم و برای این کار از نوشــتن جزوه در کلاس های مدرســه غافل نمی شــدم. من برای بالا بردن سرعت و توانایی پاسخ گویی به تســتها از کتابهای آبی و سه سطحی کانون استفاده می کردم.


فاطمه خانی ( رتبه­ ی 6 ایثارگران 25 درصد تجربی)

من در درس ریاضی به درصد 70 دست پیدا کردم که شاید بخش اعظم این درصد را مدیون کتاب آبی 30 سال کنکور ریاضی هستم. در این درس پس از این که جزوه ی معلم و درسنامه های مربوطه را می خواندم، تست می زدم اما ابتدا این تست ها از کتابی به جز کتاب کانون بود. در سال چهارم پس از معرفی یکی از دوستان با کتاب آبی کانون آشنا شدم و پس از آن ، پیشرفت نسبتا خوبی را در این درس داشتم. به خصوص زمانی که در دوران جمع بندی آزمون های کنکور را از خودم امتحان گرفتم متوجه شدم که تقریبا بر تمام تیپ سوالات کنکور تسلط پیدا کرده ام.


ساجد شیری طرزم ( رتبه­ ی 10 منطقه­ ی 2 تجربی)

ابتدا درسنامه را کامل می خواندم؛ یک بار تستها را به صورت آموزشی بررسی می کردم تا نواقص یادگیری ام برطرف شود.2 روز بعد تست ها را به صورت زمان دار می زدم.


سعید انصاری فرد ( رتبه­ ی 4 ایثارگران 5 درصد)

درس ریاضی در آزمون های کانون نقطه قوت من بود. روش اصلی من در مطالعه ی این درس ابتدا یادگیری عمیق مفاهیم این درس بود و سپس تمرین زیاد تستی و تشریحی بود. برای مثال من کتاب 30 سال کنکور ریاضیات تجربی (آبی قلمچی) را چند دور کار می­ کردم و به یک بار کار کردن تست ها اکتفا نمی ­کردم. برای درس ریاضی توجه زیادی به جزوه­ ی دبیر خود (آقای شکوری) داشتم و درس هر روز را در همان روز می خواندم، با این روش که جزوه­ ی خود را دوباره نویسی می کردم تا تمرین های آن روز را بطور کامل یاد گرفته باشم